Tisdagen flyter

Tisdag. De brukar vara helt sjukt tråkiga, pga. fysiken, men våran nya no-uppgift är underbar! Alla no ämnen i samma arbete så man slipper bli så himla uttråkad. Den här tisdag har varit super rakt igenom! Stilla promenad i skogen på idrotten, bara förhör i SOn, brandövning på matten. Hela korridoren fylldes med rök och skolans smidigaste klass (9G) tog fönstervägen. Underbara klass! Fysik. Spanska, börjar släppa mitt hat mot de lektionerna lite nu. Svenska, jaaaa, finns inte mycket att säga..
Jag har äntligen höjt sadeln på min blåa, kära tvåhjuling! Snart rullar jag mot Kyrkans hus och använder min vackra engelska med brasillianska ligan som är här. Först sk ajag dick tvätta av mina converse.
Ha en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: Tack så mycket! :)

2012-05-08 @ 20:09:34
URL: http://fawila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0