Stockholm

Sjöng i bussen hela vägen till Stockholm, skrek på grönan, skrek lite till vid maskinen, skrattade som bara den på vandrarhemmet, fortsatte skrattet på morgonen, skrattade/sjöng hela vägen hem så halsen känns!! Men det är smällar man får ta efter en såhär rolig resa. När bussarna rullade in i Stockholm började vi på Naturhistoriska, fortsatte vidare till Aqaria (jag är så galet stolt över mig själv. Jag höll i en orm!!) Resten av eftermiddagen/kvällen spänderade vi på Grönan och avslutade dagen med en härlig promenad genom natten till vandrarhemmet. Idag har vi spelat Laserdome (inte min starka sida, men Gud vad kul det är) och shoppat loss!
Nu ska jag lindra min hals med lite te och njuta av att jag inte ska jobba med mitt teknikarbete förens imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0