Söndag Sunday Soldag

Solen gassar på från en blå himmel idag och jag tycker nog att det ser ut att blåsa lite mindre idag än igår. Det tror jag kan behövas för att ladda upp för nästa vecka. Egentligen har vi inte mycket att plugga på och så, men efter att vi gick två slappa dagar i skolan den här veckan så kan det bli tufft med fem helt vanliga dagar. Fast helt vanliga är de inte. Imorgon har vi tomt på schemat över so lektionen och på idrottsprofilen leder vi bolllek för knattarna. På tisdag träffar vi två Brasillianare som är här i ca en månad för att se hur svenska kyrkan är (äntligen får vi använda vår endelska). På torsdag provar vi något helt nytt (för mig iaf), handboll med klister (eller vax, vet inte om det är någon skillnad). På fredag ska vi iväg till campushallen när Emma har sin idrottlektion.
Men idag ska jag ta tag i mitt teknikarbete och göra något av det! Känner mycket stark för att bege mig ut med kameran också. Mitt rum är helt upp och ner vänt och vi flyttar om en månad så nu får jag allt sätta fart! Beslutsamheten på topp!

Kommentarer
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

låter bra, vart ska du jobba :D? kramis

2012-05-06 @ 14:17:17
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

låter bra, vart ska du jobba :D? kramis

2012-05-06 @ 14:17:18
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0