Små söta barn

Bollskolan va himla skojig. Våra små elever va från 6-års och alla ville hålla hand och sitta i knät hela tiden. Supermegasöta! Vi fick rikligt med beröm av Pelle och vi hade riktigt, riktigt kul.
När alla andra börjar få lite smått panik över avslutningsklänningar så tänker jag alltid samma sak: Äh, det är lugnt. Hur svårt kan det va? Men vad fel jag har! Det här är hemskt! Det är ingen big deal egentligen, men köpet ska ju ändå bli bra!
Imorgon ska vi träffa besökarna från Brasillien som är här för att se den svenska kyrkan. Det blir himla roligt det.
Dagens största nyhet är ändå att jag kom med på Frankrike-resan trotts att jag anmälde mig så sent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0