I'm alive

trotts att bloggen ser stendöd ut så lever jag. Det har bara varit en mycket händelserik vecka. I tisdags fylde väldens finaste, underbaraste vän 16 år. I onsdags var det match och igår tränade jag och pappa lillebrors fotbollslag igen. Det var himla roligt. Precis som våran egen träning direkt efteråt. Loreen krossade allt motstånd i Baku. Hon är ju så galet bra!!
Idag har vi kompledigt och jag har precsi hjälp till att spela in Emmas och några tills musikvideo, VARMT!! Men imorse var jag uppe en sväng med tuppen. Min kära storebror firar sin 18-års dag idag. Om bara några timmar kommer första kusinfamiljen så nu ska jag sätta fart och ta en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0