Hoppsan hejsan..

Pappa: Clara, har du sovmorgon eller har du försovit dig?
Jag: JAG HAR FÖRSOVIT MIG!!! VAD ÄR KLOCKAN??
Pappa: Nästan halv åtta. (10 min innan bussen åker)
Jag har ju upplevt mindre stressiga mornar om man säger så. Turen va på min sida och mamma var ledig. PÅ 10 minuter hade det blivit lite tajt!
Sista nationella provet idag! Tror jag talar för alla nior när jag säger att en tyng har lyfts från axlarna! Tror att det gick helt okej. Matte.
Klassen har entligen bestämt vad andra Stockholmsdagen ska gå åt till. Laserdome bla. Resten av dagen skuttade jag och Lisa runt och fotade till en fototävling i skolan. Trevligt trevligt.
Nu ska jag prata lite med pappsen om min fotbollskväll. Först ska vi träna lillebrors lag och sen åker jag vidare till Hagen för min egen träning. NAJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0