Vi måste alla visa våra ninja-skills..

Ännu en dag har kommit och gått och just nu längtar jag bara tills den här veckan är över.. Fast när jag tänker efter så gör jag nog inte det för det är nästa vecka som blir jobbigt. Den här är full med en hel massa roliga saker att göra, nästa är full med hemska saker..
Idag flöt skolan fint och spanskan blev bara ett enda stort flumm. 20 minuter gick ut till dans.. Det gick väl sådär för mig och Ida (lite beroende på vad målet va, kul hade vi!). Anna, jag och Sandra kutade runt på stan och lyckades i sista minuten hitta vad vi letade efter. Sen var det bara för mig och Sandra att skutta mot tåget och mot film med KU. De tre musketörerna, hur bra som helst!
Nu ska jag vara duktig och göra min spanksaläxa, plocka upp keybordet som är tillfälligt nere och kanske äta något. Hoppas ni haft en lika bra dag som jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0