Vi fick dansa i neon på vår resa genom natten

Igår va en riktig toppendag! En såndär dag då allt bara flyter på precis som det ska. Bortsätt från att jag fick ondare i hälen än jag någonsin haft tidigare.. Skolan orkar jag inte skriv något om men efteråt åkte vi raka vägen in till Subway. Satt där ett tag, jag gick till pianot och möte de andra hemma hos Malin sen, där va redan stylingen i full gång. När vi väl kom till Cloetta va vi halvt ihjälfrusna, men på topp. Dansen va superkul och numera äger jag på att föra! Efter att ha blivit buren (Malin och Maja, nu är riktiga änglar!) och haltat hem till Malin igen, va jag dödstrött och ville bara sova och hela dagen har jag varithelt död..
Nu ska jag plugga, packa till Gransnäs och bestämma om jag ska prova att va med på fotbollen ikväll. Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0