Baby du lyser upp min värld som ingen annan

Själva provsituationen med Nationella prov känns inte lika jobbig som den gjorde i början, men när vi fick provet framför oss och jag insåg att det kanske hade varit bra att plugga lite mer än vad jag hade gjort, så kändes det inte lika suveränt längre.. I slutändan löste det sig nog ganska bra och labbeninstrucktionen kändes riktigt bra! Sen ska man bara genomföra labben också, men efter idag känns det som en barnlek. Resten av dagen flöt på finfint och efter skolan åkte jag raka vägen in till Lisa och det va som vanligt superduperkul! Pratade, skrattade och hade allmänt kaos. Åkte hem till henne. Kollade när hon red. Förfrös tårna. Åt himla god mat. Kasler med annanas på. Eftersom att en lycklig människa är en människa med en tekopp i handen så sitter jag i sängen och slöar med just en tekopp i handen. Studiedag imorgon: Städa för första visningen, träning.
Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0