Stayling

Fullrulle i hela lägenheten är det. Ligger saker precis överallt. Jag har äntligen fått fart och har nu full koll på mitt skrivbord. Sängen är dock ett enda virrvarr av saker (allt som förut låg påskrivbordet).
Det enda bra med att vara sjuk är att det aldrig annars känns så bra att ta en dusch.
Snart åker jag, mamsen och storebrors tjej in till stan och köper lite småplock som kan piffa upp lite här.
Nu när jag sitter här vid skrivbordet funderar jag över varför jag alltid har så mycket saker här, det är ju så mycket snyggare nu! Man lär av sina misstag och mitt nya rum kommer så helt annorlunda ut. Kollade på det igår igen, snart sitter alla väggar uppe och då är det inte mycket kvar. Synd bara att det tar ca. 10 veckor för den nya trappan att komma..
Men om jag ska in till stan är det ju inte mitt rum som behöver staylas, mitt hår också kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0