Sommartider hej hej sommartider

Sommartider hej hej sommartider
Ge mig din hunger, ge mig din hand
Ge mig allt du vill och allt du kan
Sommartider hej hej sommartider
Läppar mot läppar som tar mig iland
som ger sommartider till varann
Det kanske inte är sommar än, men sommartid är det iaf. Tror nästan jag har längtat mer till den här våren än vad jag gjorde till den förra. Vilket egentligen är lite konstigt med tanke på hur lite "vinter" vi har haft i år jämfört med förra vintern som varade i typ evigheter.
Ska ut på balkongen med min feta biologibok och skriva klart en inlämningsgrej.
Oj, nu höll jag på att glömma: VÅFFELDAGEN!! Väffelbak med de unga ledarna i eftermiddag, inte helt del det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0