Känns lite som Laallallskdksnsdsfd

Min röst känns inte som den stadigaste idag direkt, klara inte riktigt dom högsta tonerna.. Blir alltid såhär, att man hur lite halvkrasligt efter läger eller liknande. Har några timmar sömn att ta igen också. Så nu ska jag ta mig samman och plocka fram alla fysikpapper jag kan hitta och se om jag förstår något utan pappas hjälp. Gör jag inte det så finns det ju alltid biologi och samhälle att plugga..
Blev upphämtad vid 7 imorse för att åka ut till Vreta och hälsa på korna och grisarna. Fick hålla en liten pluttgris och jag höll på att DÖ! Sjukt söt! Men det hade ju sina nackdelar. Vi lucktade inte sådär jättenajs när vi kom ut.. menmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0