Jag vet att man inte får skratta åt sig själv..

..men ibland kan jag inte motstå! Majas lilla minihund har alltid tyckt att jag är den läskigaste sak som någonsin funnits här på jorden och idag gjorde jag allt för att inte vara så läskig, men misslyckades.. Majsen och Polly busar runt på golvet medans jag provar skor, vi kan väl säga att jag fick dra en del. Och som vi alla vet så är det väldigt lätt att tappa balansen då. Och de flesta kan säkert räkna ut att det inte är så smart att vifta hej vilt med armarna i samma rum som en livrädd minihund. Därför gjorde jag allt som stod i min makt för att rädda situationen! Försöktelanda mjukt mot väggen som av någon anledning inte stod där jag hade räknat med. Där stod ett paraplyställ som nu mera är lite lätt mosat. Jag gjorde en inte alls mjuk och diskret crash-landning på det.. Men ni kan va lugna: Jag fick på mig skon!
För er helt utan fantasi så kan den här bilden vara till hjälp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0