INGET PLUGG!!

Helt amazing!! Inte en ända läxa att göra. Haft en ganska najs dag. Kunde faktikst va med lite havt på idrotten.. (den halvan va teori..) JAG ÄLSKAR ATT SPRINGA! Fick en liten energikick och kutade genom hela hallen och jag tror aldrig det har varit så skönt att bara spring. Imorgon är det två veckor sen jag började mitt tränigsuppehåll (om man inte räknar uttagningen). Börjar bli lite rastlös.. Men det blir inte ett dugg bättre det här.. Vi splittade oss på musiken till små grupper istället för en megabig. Jag har återigen låtit mig övertalas att sjunga inför folk.. Sång hela spanskan, vi ska lära oss två låtar och sjunga på "öppet hus". En himla massa sång idag!
Nu ska jag njuta av en läxfri dag, spela lite piano och läsa en bok.
Hade gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0