Humörsvängningar

Jag insåg idag att tiden mellan vintern och våren kommer bli jobbig.. Jag har världens humörsvängningar. Är vädret bra är jag glad. Är vädret grått är jag sur som en citron.. Vaknade idag till en grå himmel och när vi kom ut efter att ha haft världens roligaste idrottslektion lyste solen och mitt humör va på topp. Nu har jag förvarnat er, alla nära och kära, vinter/våren blir inte lätt..
Idrotten ja, första danslektionen. Superduperkul! Gick ganska bra tycker jag, vi kommer ju va kungar när vi kommer till Cloetta.
En del i alla våra musikprov är att vi ska lyssna på en låt och skriva ner en massa saker. Vanligtvis är det låtar man aldrig hört. Klassen innan hade nån spansk folkmusik typ, och vi brukar ha samma. Så jag iaf blev ju inte lite chockad när Kung Fu Fighting dunkar ut i klassrummet. Najs.
Resten av dagen flöt på rätt så fint, kikade på mitt rum som börjar se färdigt ut. Träningen va kul, men det märktes att det va ett tag sedan jag spelade senast..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0