Här kommer solen

Tycker den här låten passar ganska bra för en dag som den här. Strålande sol hela dagen lång.
Inte ett moln så långt ögat kan nå
inte en droppen regn på flera dar
Har kollat på en hel massa tapeter idag, nästan hela huset ska få nya tapeter. Satte mig i solen och njöt av solen, medan jag räknade lite matte. Tvättade mammas bil lite senare och nu sitter jag här och tänker tillbaka på en av de bärsta filmerna jag sett. Man kan lätt tro att jag tänker säga Kung Fu Panda, men nej. Jag syftar på The Hunger Games. Helt tokigt bra! Tårar i ögonen mest hela tiden.
Eftermiddagen och resten av kvällen va inte helt fel de heller. Sandra, Anna och jag, kan det bli bättre? Anna öppnade presenter, vi hoppade på studsmattorna vid st:Lars kyrkan, åt pommes i gräset och införskaffade min lilla "överraskning". You ready for them??

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-3.html#comment

2012-03-25 @ 08:45:14
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0