En sak i taget

Det är väl så man får göra när schemat är smockfullt? Bara ta en sak i taget och inte stressa upp sig. Idag tog vi oss igenom fysikprovet, nu ska jag ta mig igenom biologiplugg, sen tapetletande. Imorgon biologiprovet. Efter det får livet förhoppningsvis lite bättre flyt. Det här kanske låter konstigt, men jag blev faktiskt överlycklig när jag kollade ner på provet idag. Jag sa innan att jag hoppades att det skulle va en fråga där vi fick skriva allt vi viste om laser. Ingen trodde att det skulle va det, inte jag heller. Men ni kan ju gissa vad vi såg. "Skriv allt du kan om laser." Tänk vilken tur man kan ha!
Nu ska jag se till att inte stressa upp mig med hjälp av lite te, hitta nått skänt ställa att sitta och släpa med mig min feta biologibok. Hare!
Och glöm inte:


Kommentarer
Postat av: Clara

Det dumma med plugg är att det stressar en, så man kan inte koncentrera sig för man är stressad, så blir det en ond cirkel!

2012-03-14 @ 22:45:42
URL: http://cesio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0