En inte allt för bra dag, men ändå bra

Har i vanliga fall inget emot måndagar, men när de fylls av biologiprov, kemiprov (som antagligen sänker mitt betyg), sanslöst ont i hälen och lite annat  kul så känns det inte alltför bra. Men den vägs ändå upp av det skrattretande konstiga vädret (snöstorm som gick över på en halvtimme när jag vaknade), ingen SO, chill matte och så väntar något himla najs på fredag: HUNGER GAMES!! Inte helt fel så att säga..
Tar tacksamt emot alla tips jag kan få om mina hälar och har därför en vilovecka på uppmaning av min idrottslärare. Med andra ord så sitter jag bredvid och glor imorgon på idrotten.. Har ju gjort roligare saker i mina dar, men blir hälarna bättre så är det värt det. Såhär kan jag inte ha det!
Nu ska jag dra fram mitt keyboard som är nödgömt under sängen, kanske fixa naglarna och njuta av att jag är kung på att steka biffar.
Hade!

Kommentarer
Postat av: william

vad jobbigt med prov direkt på måndag;O det ät inte snällt;O



SV; Naw tackar så mycket:D Så himla snällt:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "Earlier life" modell bilder som jag har tagit på min vän Tove:D

2012-03-19 @ 20:43:23
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: william

vad jobbigt med prov direkt på måndag;O det ät inte snällt;O



SV; Naw tackar så mycket:D Så himla snällt:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "Earlier life" modell bilder som jag har tagit på min vän Tove:D

2012-03-19 @ 20:43:42
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0