Depphög

Haft en superdag! En i högsta grad schemabrytande dag. Vi hade det som alla nior här ska ha: Heldag med sex och samlevnad. Hade inga jättehöga förhoppnigar, trodde inte heller att det skulle va tråkigt. Men jag blev glatt överraskad, superkul va det. Vi fick svara på en massa anonyma frågor och fick sen reda på hur mangå killar och tjejer som svarat vad och självklart försökte vi lista ut vem som svarat vad, men det va inte mycker vi kom fram till.. Lunch från ica, bestående av sallader, pannkakor, mackor och kakor. På måndag har vi vårt spex-foto så vi slog våra kloka huvuden ihop och köpte allt vi behövde.
Vet inte vad som hände med mig när jag kom hem, satte mig och bara deppade ihop totalt! Har inte riktigt återhämtat mig än, men som alltid finns MPisen här för mig och mitt humör stiger.
Mina hälar blir ju inte direkt bättre så vi får se hur jag tar mig igenom dagen på Kolmården men konfirmanderna imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0