Banans of the world - Gransnäs 9 mars-11 mars

Hemma. Dödstrött. Kraslig i halsen. Men framför allt: Sjukt nöjd med helgen! Riktigt kul har vi haft, Träffat en massa goa grabbar (eller ja, tjejer också, men det låter inte lika roligt), lyssnat på en hel massa smarta människor, disskuterat livets alla frågor och en hel del annat. Nu längtar jag bara till i höst när nästa Gransnäs-läger är.
Kommunikation va temat. Bussresan dit va helt galen och kändes mer som 30 min än 1 h och 30 min. Vi fick lite mat, våra stugor och fina små, helt personliga, scheman. Den här helgen har jag lärt mig en himla massa nya saker.
Vi har haft några små olyckor men vi klarade oss hem och den resan kändes minst lika kort som den första.
En helg att minnas med glädje! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0