Det finns inga ord att finna.

Jag är så fruktansvärt trött, helt slutkörd efter en minst sagt tuff dag. Jag sov alldeles för lite så idrotten blev en utmaning, men genom hela SO lektionen bars iaf. jag av tanken på att det var våran sista lektion den SO läraren, Galet långtråkig matte som vi inte gjorde ett smack på. Snabb lunch innan vi gick upp till Kärna för rep till avslutningen. Roligt roligt. Vi spelade för 6orna, de såg ju nästan ut att ha kul..... När vi sen kom tillbaka till Tokarp började den verkliga mardrömmen! Jag och Becca pratade med våran spanskalärare om lite betyg och jag kan väl såga såhär: Min självbehäskning fick en ordentlig utmaning och det var väldigt länge sedan jag blev så arg att tårarna kom. Sista lektionen blev et rent helvete när det ändå jag ville va att springa minst ett maraton för att slippa explodera!
Hela jag är HELT slut och jag borde lägga mig direkt nu.... Hoppas ni har haft en lite bättre dag än vad jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0