Venedig!

Åh nej! Om du tror att det här inlägget ska handla om Venedig så tror du fel! Det är nämligen Maja här son våldtar Claras blogg nu när hon är borta. Som vissa vet så har ju jag slutat blogga för några månader sen men den finns fortfarande kvar att titta på. Nu för tiden har jag helt konverterat till Tumblr's fantastiska värld och re;postar massvis dagligen! Ungefär 90% av min hemsida består av bilder och GIFS på Jedward och resterande tio procent innehållet bland annat Loreen, Tokio Hotel, bildporr och annat kul. Ta en kik vettja! Det har bara gått en halv dag sedan jag såg Clara senast, men jag saknar henne redan massor! Jag får ju vara hemma i regniga Sverige, medan prognosen för Italien visat sol nästan hela veckan... Som tur är så har Clara börjat med en grej att när hon åker utomlands så köper hon en liten nalle till mig med stadens namn på 😄, vilket gör mig ännu mer glad när hon kommer.
Men jag kan inte låta bli att längta efter att slänga mig i min bästa väns armar igen. Istället för en bild på mig får ni en bild på mitt alter ego Rasputia

Min tumblr: www.ourowncloud.tumblr.com
Gamla bloggen: www.ladyempress.blogg.se
Instagram @majjahaeger
Twitter @majjahaeger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0