Tokarp

Idag är en såndär dag då allt påminner mig om de tre underbara åren på Tokarp. jag minns i sjuan när jag inte trivdes alls och bara längtade till det skulle ta slut. Åttan var bra men inget kan slå sista året! Jag tror inte att jag kunde ha gått på en skola som passade mig bättre än Tokarp.. Bortsett från en del små.. lärarkrisar kommer det bara massa glada tankar till mig när jag tänker Tokarp. Jag är supertaggad för gymnasiet, men usch vad jag saknar Tokarp.. och alla glada, roliga människor!!

Kommentarer
Postat av: Maja Aldsjö

Förstår precis vad du menar Clara... Jag saknar Tokarp med och alla människor där...

Svar: Vi måste ha den där återträffen!!
Clara

2012-08-03 @ 21:05:16
URL: http://artondeeapril.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0