Himlen öppnade sig

Ägnade förmiddagen åt att äntligen klippa av och sy i ett par byxor. Det var ju inte alls jobbigt! Varför sköt jag på det så mycket?
Hela dagen har varit superregnig! Men vad gör det? Om jag ska vara ärlig så gillar jag regn, riktigt mysväder! Lite trixigt blev det dock när vi gick av bussen för att gå till johannelundsslussar och himlen öppnade sig totalt!! Vi började vårat firande av Agnes med en glass. Fortsatte med en promenad längst stångån till Stångebro gatukök, Mums. Himla roligt! Vi såg massa läskiga fåglar med vingarna liksom åt fel håll.. Nu ska jag städa i ordning mitt rum så det blir lika mysigt som resten av översta planet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0