HästFest

Majsen sov här inatt eftersom att hon är helt forever-alone några dagar. Fick höra när vi hade vaknat att jag snarkar mörkt och lågt som en mullvad?? Sen blev det pastafest med Oscar hos Majsen. Den som uppfann pasta är ju den underbaraste människa som någonsin levt!! Maja och jag tog våra hojjar och trampade upp till stallet och var lite duktiga och tog lite bilder. Åkte med familjen till Norsholm och åt mat där. Dit åkte vi nog mest för att ingen skulle bli tvungen att sitta inne i vårat röriga hus hela dagen.. 
Nu tänker jag sova för jag är helt sannslöst trött och imorgon bär det av mot tinnis!

Kommentarer
Postat av: Majhaaa

OJOJOJ snyggaste hästen jag sett??

Svar: OHJA
Clara

2012-07-05 @ 03:05:01
URL: http://ourowncloud.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0