Försäljningsdiss

Något som gör mig riktigt irriterad är när man har galen beslutsångest och någon -eller något- stressar än så allting bara blir värre. Som tex. idag när jag och mamma stod och kollade på ny telefon till mig. En som jobbar där kommer fram och frågar om vi behöver hjälp. Först blir vi jättelättade eftersom ingen av oss förstodett smak. Vi stod där jättelänge och pratade om olika telefoner och ännu fler abonemang och min förvirring bara växte och växte. När familjen stod och diskuterade och han upplyste mig om exakt hur länge vi stått där sprak det totalt för mig och vi gick med bara dåligt humör med oss. Ganska bortkastad tid, men vad ska man göra? Nej. Usch, sänt här gillar jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0