Börjar njuta

Från och med denna dag ska jag börja njuta av sommaren. Med den stora flytten, febern och så, så har jag inte haft tid att göra det. Nu börjar jag äntligen känna att sommaren och sommarlovet är här. Intagningsbeskedet till gymnasiet har kommit så i höst hittar ni mig på Klara gymnasiet, Sam-media här kommer jag! 
Hela huset är fortfarande ett stort kaoZ, men lite kan vi ju chilla.
Jag har haft en superskön dag! När mammsen var på banken och lämnade nycklar och allt vad man nu gör så åkte jag, Maja och lillebror tåg in till stan. En riktigt upplevelse för lillen. Majsen hade stora planer på att skaffa Jedwards nya platta. När vi gick där hos "Bengans" stötte vi på Kents "Jag är inte rädd för mörkret" och jag : Varför inte? Så nu sitter jag i mitt urmysiga nya rum och Kent dunkar i hela rummet! Inte helt fel det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0