Blekansikte

Hej hej!
Just nu sitter jag och slappnar av i solen med en kopp te efter att ha lastat tio säckar sågspån. Det skulle ju vara skönt att få lite färg. Nu har ju halva sommaren gått och det är endast 30 dagar kvar till skolan börjar och jag har knappt fått någon färg alls. Förra sommaren lyckades jag ju bränna sönder hela kroppen efter en vecka i Croatien och sommarjobb efter det, men i år har det nästan bara regnat ju och jobb har jag ju inte haft något heller så jag är mest inne faktiskt. 
Åh, vred precis på mig men lyckas ändå inte få sol på ena axeln. Mitt huvud skuggar mig! Vad tusan? 
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Tänkte sola men jag måste upp och mocka snart. 5 boxar idag, mycket roligt.  Igentligen behöver jag inte åka upp än på en timme, så det blir nog att jag stannar i solen den här timmen. Ska försöka få i mig någon lunch också. 
Hoppas ni också har en solig och skön dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0