SO i alla dess former

SO lektionen idag va ju inte helt fel. Mitt bortsprungna häfte är återfunnet, dvs. min lärare tvingade erkänna det. Himla Nice. I övrigt har väl dagen bara flutit på som vanligt. Uppgiften på svenska va att diskutera gamla minnen och det är ju alltid ett välkommet samtalsämne! Britisk dialekt är ju så underbart!! Helskumt..
Nu på eftermiddagen har alla mina tankar gått till att fundera över om jag skulle träna ikväll eller om jag skulle äta klass med "KU". Glassen vann.
Nu hade jag tänkt att jag skulle plugga so till imorgon, men tidsoptimist som jag ät så skuter jag på det till imorgon, eftersom jag tydligen har varit helt borta och trodde att den va till imorgon.. Bra att jag hänger med..
Fri lek blev det istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0