Läsning igen

Vad är det här? Jag ligger efter i läsningen! Maja läste ut boken innan mig. Nu måste jag ju sätta lite fart!

Dagens shoppingrunda gav inte mycket till mig, men det är jag stolt över! Min morgon va hur lustig som helst. Jag vaknar av ett sms, men va för trött för att kolla. Vaknar av att lampan är tänd, släckte den och somnade om. Vaknade av ett nytt sms och bestämmer mig för att slänga ett öga på klockan, som visade sig va alldeles för mycket. Men det tänkte jag inte på då utan slog lugnt upp min bok. Och när det va en halvtimme tills jag va tvungen att gå sätter jag mig upp inser hur bråttom det va. När jag kommer upp frågar pappa om jag somnade om, eftersom att lampan va tänd. Jag säger att jag måste ha tänt den i sömnen. Han blev förvånad och berättar att jag tydligen pratade med honom..
Lillebror och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0