Here we go - 2012

Nyss hemkommen från Emma. Vi hade sjukt kul igår! Åt skagenröra för första gången, kanske inte min favorit men man får ju inte va tjinkig. Maten satt fint, men vi failade lite när vi skulle smälla upp pomacflaskan.. Jag tog på mig det hedarsfylda uppdraget. Men något blev inte helt rätt. Antingen skulle vi ha skakat den lite, eller så hade korken frusit fast. Vi sjöng en hel massa singstar och min hals är lite skrovlig idag...
När vi vaknade upp va huset täckt med snö. Det är ju alltid glada nyheter, men inte när man ska cykla hem.. Det va kämpigt, men nu sitter jag här och jag tror faktiskt jag ska ta tag i det lilla som är kvar av den här dagen. Jag örkar inte va trött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0