Gud vet vad och hans moster

Jaaaaaaa, Katedral idag.. Helnice! Gillar verkligen skolan så nu kan jag bara hoppas att Klara känns helt käpprätt åt helvete. Vi fick gå runt på skolan, kolla vart allt fans och prata med lite lärare, vara med på lite lektioner och så. För att slippa eva-lenas köttgryta i skolan stannade vi för matstopp på vägen tillbaka. Mattelektionen va kanske inte jätteeffektiv.. Profilen va raka motsatsen, snackade om ledarskap. Jag förstår inte hur alla (syftar mest på killarna) kan va så högljuda och så när vi har idrott, men när vi har teori sitter de som uppstoppade papegojor..
Nu tänker jag läsa lite innan Maja kommer hem

Kommentarer
Postat av: Maja

DET DÄR ÄR MIN LAMPA!

2012-01-30 @ 21:15:11
URL: http://ladyempress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0