Fredag tedag!

Tjena tjena alla bloggläsare! Maja här från Lady Empress. Har fått flertal tjatiga SMS av Clara att jag ska "bloggrejpa" henne och jag tänkte varför inte?
Som ni säker har förstått är Clara i Sälen med sin kära familj och har lämnat mig alldeles ensam fram till söndag. Fast egentligen så är det ju bra nu när man har gått och blivit med hund, haha. Men det är tomt i Vikinget utan henne ;)
Vad tror vi Clara gör just nu? De har fast mattid kl 19 så jag antar att de kanske äter i sin hyrda lägenhet eller på en snabbmatskedja. Innan dess har hon nog åkt runt som en wannabee i backarna hela dagen. Det förvånar mig att hon inte bryter någonting, hon brukar snubbla på sina egna tånaglar.
Ni då, vad har ni gjort idag? Fredag är ju tedag så jag förväntar mig att ni alla har tagit en kopp te! Te minskar stress, förebygger bröstcancer och om man hittar en god sort, kan det vara riktigt gott! Så ta allt en kopp te!
Hoppas ni har en fortsatt trevlig fredagkväll.
Loads of love from Ms L.E 

Clara älskar såklart att dricka te och har därför gjort en egen te-kanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0