Anger is the Shit

Sen klockan..lunch idag har jag varit så jäkla arg! Min skrivbok i so är spårlöst försvunnen. Senaste gången den sågs befann den sig i min so lärares händer, hon såg den dock aldrig där.. Hon talade om för mig att jag skulle behöva skriva om hela uppgifen till imorgon. Det sa hon när det va tio minuter kvar av lektionen. Då blev jag bara arg och hade förmodligen ställt mig upp och skrikit på henne om inte Anna stoppade mig. Tur att du satt där! Men när jag stod i duschen efter träning och lyssnade på musik, insåg jag att det gick att se det här som en utmaning. Med tanke på att det var så lite tid jag hade på mig så förväntade hon säg ju inget stort och bra. Men då tänker hon fel! Har hon sagt att jag kan nå MVG tänker jag inte ge upp utan att kämpa. PUNKT SLUT.
Nu finns en, fyra gånger så stor som förra gången,uppgift nedskriven och klar.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0