Sammanfattning

Det här lovet har gått fort men det känns ändå som att det varit ganska långt. Vad har jag egentligen gjort? Inlädde ju med en tripp till el Estocolmo. Åke skridskor för första gången på mer än ett år, förlorade stort mot min nio-åriga kusin och lillebror på bowling. Jag har sett en massa bra filmer, rekomenderar Real Steel och Johnny English Reborn starkt! Lättat tycket på huvudet, 15 cm borta. Ätit en hel massa semlor. Åkt skidor. Träffat Anna. Ridit (ett vackert blåmärke har blommat upp).
Ja, det va nog allt... eller nej just det, glömde min cykel hos Maja igår.. Hög tid att hämta tillbaka den och hinna ut lite innan solen går ner helt.
Inga sura miner i semelbakningen

Kommentarer
Postat av: Carro

sv: yees i can :p

2012-02-26 @ 17:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0