KLARA gymnasium

Okej, Klara va hur bra som helst och nu lutar det nog åt det. Visst, jag missar musik-profilen, men det är ju inte det jag har tänk jobba med. Vad visserligen inte helt 100 vad jag vill jobba med, men journalist värkar ju inte helt fel och någon stans ska man ju börja.
Vi började med en rundvandring och fick vet precis vart vi inte skulle gå.. vi fortsatte raka vägen in i fotostudion och itrustades med en kamera och fick även agera modell. Vi skulle fota och redigera ett tidningsomslag. Komma på puffar som vi trodde skulle sälja bra och snart får vi bilden hemskickad. Himla kul att vi fick fixa och trixa själva, inte bara sitta på andras lektioner och känna oss som smågrodor..
Efter lite "vanlig" skola också åkte jag med Emma, Sandra och Linda och apade oss på stan ett tag innan vi samlade oss för en rundvandring i domkyrkan och sen fortsatte apandet på Mocca och hela vägen hem. Undrar värkligen vad folk tror om oss..
Min söta lillebror kom in och gav mig den här ↓ alldeles nyss, söt?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lär dig stava kvinna!!

2012-02-02 @ 20:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0