I lyckliga dagar

Vanligtvis går det flera evigheter mellan att jag ä sjuk, men nu vill det inte försvinna. Mådde helt åt h*lvete igår, men trots det blev det en lyckad dag. MVG på både matte och spanksaprovet, grymaste paret till svenska muntliga nationella med Adina, slapp lämna lillebror och taco-kväll (fast jag tycker att det heter tacco för så säger man.).
Idag vaknade jag till strålande sol, underbart!! Världens flyt på matten, teknik.. genomgång i typ 1,5 timme.. SO (inga kommentarer) Engelska, slöjd Flyt. Träffade Lisa och Alicia efter skolan och sprang helt galet snyggt efter Linda..
Nu: Plugg.. Men jag vet inte hur man gör!! Bara sitta och läsa?? Ingen aning om hur jag ska få in det här.
Imorgon, 9G, har vi en dag att se fram emot.. Dans(y), NP-svenska, VORP(eller som alla andra skulle säga: Musikprov), SOprov, Spanskaredovisning. Sounds goooood....
Från Carros

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0