Godis eller fys?

Godis!! hahah, nja, men jag äter godis och tränar hemma istället. Men först tänker jag springa över till Maja och dricka te, har vait sugen på det ända sen  koppen tog slut i morse.. Vår klass är helt otrolig varje måndag morgon. Vi skricker i mun på varandra och det tar hur långtid som helst att få fram något.. men det är väl lite därför vi är så gryma? Biologiredovisningen gick finfint. På kemin fick jag höra dagens mest oväntade mening. När man inte är sådär jätteuppmärksam på vad läraren säger och hrlt plötsligt hör: OJ, citronerna håller på att ladda ur! så bli man lite chockad.. På so:n fick vi söka till gymnasiet, najs. Resten av dagen flöt fint, och nu skuttar jag mot Maja, chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0