En händelserik dag

Detta har varit en mycket stor dag för mig. Tog mod till mig och klättrade upp på den kära Prinsen. Till en början gick det fint, inga större missöden. När jag äntligen slappnar av när vi stannat utanför stallet igen så tyckte han tydligen att jag  tog lite för lång tid på mig att hoppa av, så han gick glatt in genom den smala dörren, rakt in i stallet med mig fortfarande på. Mitt knä fick ta smällen..
Mello är kul, men när man känner att resten av alla svennar bara vill förstöra och röstar helknasigt så vill man ju bara stänga av skiten!
Imorgon har jag en massa bra saker jag måste göra så nu ska jag bara slänga mig på sängen, kanske läsa några sidor och SOVA.
Där har ni dem, TOGETHER AS ONE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0