Nöjd

Sitter på trappan i solen och njuter av att den värmer sådär skönt bara på ytan istället för att det blir sådär kletigt varmt. Jag gillar sensommaren. Eller jag gillar egentligen alla årstider, men just nu känns sensommaren helt rätt!!
Jag är lite extra glad just nu eftersom att jag idag har gjort det jag borde ha gjort för en månad sen: städat mitt finfina rum. Nu börjar det äntligen bli lite ordning! Har fortfarande en låda kvar, men jag har ingenstans att hänga alla tavlor.. Den lådan har jag dock gömt lite snyggt så nu är jag supernöjd.
Ikväll är det träning. Eftersom att jag inte har kommit ut och gjort något idag så är jag fett taggad, men vi får väll se vad höften säger.. Jag har ju två ben, så vad kan hända?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0