Lite allt

Min första tanke när jag rörde på mig imorse: Well hello träningsverk!! Känner mig en liten smula stel i ryggen. I övrigt så började dagen bra. Hinderbana på idrottsprofil. Vi blev uppdelade i lag och skulle ta oss igenom den och typ kasta lite ärtpåsar och sprigna en himla massa om vi missade. Kul tills vi insåg att ambulansen va på väg för att hämta upp My som ramlade från 2,5 meter och slog i huvudet. Jag va kvar där tills de hade åkte, missade halva bilden och fick stressa som bara den för att bli klar.. Men så kan det gå. Mina gubbar är dock ganska bleka.. inte mycket till hudfärg.. Ingen alls faktiskt.. Sen flöt det fint resten av dagen. Leta lite efter en grej på stan med Anna, träffade Lisa och en av alla Emmor. Har bakat till Öppet hus imorgon och sitter här och mest bara chillar.
Imorgon är det ju som sagt Öppet hus på skolan.. Sen ska vi kika ut en mc hjälm till mig (fick en för liten i julklapp..) och sen rullar bilen mot Åtvid och Kopparvallen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0