Torsdag

Igår va det onsdag, vilket borde betyda att det är torsdag idag.. Igår va Lisa och jag uppe med tuppen, eller jag va typ uppe hela natten.. Somnade inte direkt precis.. Drömde konstiga drömmar om att jag glömde skorna på tåget och en hel massa annat.. När vi väl släpade oss upp rullade bilen mot Stockholm, Kista. Lite svårt att säga vad vi egentligen gjorde där.. Åkte rulltrappor typ.. Lisas polle och jag fick ordentlig motion när Lisa red ut senare. Cykla på en lerig grusväg i högt tempo va inte lätt!
Idag ska jag äntligen till en sjukgymnast med mina hälar och ikväll är vi bjudna på födelsedagspartaj hos grannarna. Resten av dagen borde jag skriva både biologi och fysik. Det här måste va första gången jag känner starkare för fyrik än biologi.. Mycket illa!
Om jag hade en kisse, skulle det va denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0