Tjosan-hoppsan

Liten liten onsdag idag. Mattelektionen va enbart hemsk och jag va så j*vla arg så jag höll på att spricka. Teknik finns det som vanligt inte mycket att säga om. Resten av skoldagen snigladesig fram och jag va lite småsur hela tiden.. BikBok hade 50% på allt så Emma och jag svängde in och köade en himla massa.. Hittade lite fint. Pga. alldeles för lite mat och dåligt humör i allmänhet blev pianot inte jättebra. Kom hem som en blöt hund. Var är vårvädret? Åkte in till Inter Sport på klubbkväll och testade en massa skor för att hitta något bättre för mina stackars hälar. Köpte ett nytt par löparbyxor också.
Imorgon: Skol DM, träning senare. Bara massa fotboll! Super.
hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0