Tänk vad lite köttfärssås kan göra

Jaa ni, mammas köttfärssås gjorde min dag idag! Slapp stressa imorse och kom till skolan med bussen idag. Hade samma glada humör som alltid, tror det började spricka när min häl inte ville som jag riktigt på idrotten. Men mina kära underbara klass fick mig att glömma alla tankar på det. Höll på att somna på SOn, blir så trött på att vi mest bara sitter och gör ingenting! Sandra och jag räknade halva kapitlet i matten i räserfart. Fysik, som faktiskt flöt ganska fint.. Det va väl på lunchen där mitt humör sprack. Trodde vi skulle slippa att göra både muntliga nationella i spanska och slippa sjunga på skolans öppet hus, men nejnej, inget av det.. Killarna spelade DM-final i handboll idag och där blev jag väl aningen surare när vi inte fick kolla mer än några minuter. Fick sen reda på att en av de lektioner jag behöver mest nästa vecka går bort och byts mot en mardröm.. Kom hem som ett vrålhungridt vrak och möttes av en bulle och innan träningen (som blev ett ända stort flumm) köttfärssås! Nu ska jag duscha och typ sova.. SÅ TRÖTT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0