Påsken är här

Har haft en massa för mig senaste dagarna och jag orkar inte sitta klistrad vid min inte så smarta smartphone så jag hoppas att ni inte ringde in detektiver för att leta rätt på mig!
Var och simmade på Sandra i Tisdags. Mycket duktigt av oss! Livräddning med skolan igår, SÅ stolt över mig själv! kollade på Majas avslutningskonsert och sörjade att min familj är så tråkig att åka bil med. Och så var vi frame vid idag: HLR. Ganska skummt att försöka skaka liv i en docka, menmen.. Musik, lika najs som alltid. SO, mindre najs. NP på spankan. Kändes helt fantastiskt bra! Att skriva brev är kanske inte min starkaste sida så nu glider jag runt på mina fluffiga rosa moln tills vi får tillbaka resultaten..
Nu ska jag bygga upp lita påskkänslor och måla naglarna rosa och bestämma vad min kära familj ska få för mat ikväll.
Pappa lämnar in mc:n på service idag så snart är vi ute på vägarna igen! Och ikväll ska jag flashback prata med Emma, känns helt ok faktiskt.
Känner ni det??    VÅREN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0