Nybliven vegetarian?

Jag iaf säger med jämna mellanrum att skolmaten suger, men jag har egentligen aldrig tidigare menat det. Men idag va en ny dag. Grillkorv med mos, vilket brukar vara helt ok. Men det dröjer nog ett tag innan jag äter korv igen. Det ska INTE va hårda bitar av något (ben, vem vet?) i korven. Det är inte okej!! Blev så sjuk äcklad och illamånde. Tur att Emma fanns där och såg vad jag va nära att göra. Det va som att läsa innehållsförtekningen på packeten fast med munnen.
Tvingade i mig en hamburgare på stan och vräkte i mig de helt köttfria pommesen. Hade sen stora problem med att få ner pizzan till middag och allt jag såg va osten som formade sig till vita klumpar som mycket väl skulle kunna va små ben.. Svårt att tänka mig något mer motbjudande än skollunch nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0