Lite av det goda i livet

De få timmar vi va i skolan kändes helt värdelösa och nu när jag sitter och tänker tillbaka på dagen och funderar på vad jag ska skriva så inser jag hur dum jag är som inte tar åt mig det goda.
Superkul idrott (lek med denna underbara klass sitter aldrig fel). Ganska tråkig film om hinduismen. Heltokig matte, ganska arg och enad klass.. Bussresan in till stan va en spännande resa.. Chauffören blev ganska sur när hälften av alla 9or skulle på samma buss och körde förbi där en hel massa folk skulle av.. Salladslunch. Skolbio, Jag saknar dig. Den är bara sorglig i de delar man kan sätta sig in i själv. För mig mest anhörigrum på sjukhus, såna tycker jag inte om. Stötte på Maja på tåget hem, vi tog en glass, lekte med lillhunden i det fina vädret. När jag kom till parkeringen möttes jag av en underbar syn. Pappas mc är hemma!! Snart åker jag och pappsen iväg till första träningen på Hagen, himla gött!
Nu ska jag ta till mig allt trevligt som hänt idag och sluta tänka så negativt när allt är så bra.
Hej-hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0