Långfredagen

Genomled just den mycket smärtsamma processen att trycka in ett läkörhänge.. Bultar fortfarande! Dock så hittade jag bara ett och har inget vanligt att matcha till så det va ju tur att bara ett nästan är igenväxt. Har bara en strumpa på mig också. Roade mig imorse med att dra av mig strumpan med tårna.. Så kul hade jag..
Första lovdagen alltså! Röja på rummet, åka och kolla på min dörr i mitt framtida rum. Bara tapeter som saknas nu. Skulle kanske va bra om trappan kom innan jag flyttar upp dit också, menmen.. Ska antagligen till Åtvid och kolla på ÅFFs första hemmamatch i eftermiddag. Trevligt trevligt! Och när jag ändå skriver om trevligt så kan jag ju berätta att Emma och jag är Kungar och att Emma är helt GALEN!!
Nej, nu ska jag dra igång och hitta en till strumpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0