Ihopmonterad

Den kära kameran har stårr och sett ledsen ut på mitt rum hela veckan, någon tockstålle fick för sig att ta isär den och jag har inte lyckats få ihop den förens nu.. Jag och min STORA tekniska begåvning.. Men nu är vi återförenade igen! Vet dock inte riktigt var mitt minneskort håller hus.. Storebror lånade det så jag får kanske leta upp honom? Hur som helst så ska jag dra mig mot Majas place för lite Vampire Diaries.
Imorgon bär det iväg mot Jönköping. Det är någon sorts motormässa där, så grabbsen hänger väl där och las chicas tänker ta en vända på stan. Som alltid med den här familjen står pizza ätning på schemat i Jönköping. För tillfället känner jag mycket starkt för att ta med kameran ut och ta lite bilder på typ Maja, Polly kanske, vad som helst egentligen.
Hare gött bro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0