En ton här och sen en där

Lalalala lalala lalalala... Vaknade med känslan av att en hemsk dag låg framför mig och visst, så är edt kanske fortfarande. Men den kändes så mycket bättre när jag slog på Spotify och kände världen börja gunga i takt med musiken.. typ.. Har redan jobbat mig igenom halva klädberget på golvet och gjort upp en hyfsad plan för dagen. Den går egentligen mest ut på att plugga, men jag tänkte va en snäll dotter och göra som min kära mamma säger och skriva in alla mina prov i kalenderna. Det kommer antagligen göra mig deprimerad, men ibland får man offra sig. Hoppas grannarna inte är några sensovare för nu tänker jag vrida upp ljudet och bli klar med allt tråkigt direkt!
OJOJOJ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0